Tuesday 18 June 2013

Bedak Tanaka Murah!!!


Assalammualaikum...

Ni antara produk baru yang tetiba jadi sangat popular.. semuanya sebab Nora Danish pakai, semua nak guna.. biasa lah kan..trending.. agak-agak kalau aku jadi artis, launch produk, mesti ramai nak beli kan?? haha.. perasan perasan..

Pape pun aku pun nak promo lah.. yelah, kalau tengok ramai-ramai yang jual mahal-mahal belaka! Ada yang sampai rm 50.. perghhh!!! Kalau pakau terus tukar jadi muka Nora Danish, sejuta pun aku sanggup..kehkehkeh.. Nak tau ape sebenarnye BEDAK TANAKA ni??

Sedikit info aku kongsikan dengan korang ye..


 Diperbuat daripada kayu tanaka yg sangat berkesan untuk:

- Kecutkan jerawat
- Haluskan kulit
- Cerahkan kulit
- Hilangkan jeragat
- Lembutkan kulit
- Menyejukkan dan mengurangkan minyak di kulit muka
- Pelindung cahaya matahari
- Selesaikan masalah kulit bukan sahaja di muka tapi boleh digunakan satu badan
- Boleh dijadikan sebagai bedak sejuk dan foundation

Cara Guna:
========
Untuk dijadikan sebagai foundation cuma sapukan bedak tate rata2 ke muka guna tangan atau span muka. Untuk dijadikan sebagai bedak sejuk cuma basahkan tangan dan campurkan bedak tate dgn jari dan sapukan ke muka.
Lps 30 min boleh cuci atau nk pakai sepanjang mlm pun blh...Boleh digunakan untuk semua jenis kulit berjerawat, sensitif, normal dan sebagainya. Sesuai untuk lelaki dan wanita...dewasa dan kanak-kanak ..


Haaa..menarik tak?? yang penting tade bahan kimia yang dicampur dan halal!!! Best pun guna ni.. sejuk dan mendamaikan..hehe.. kalau nak tau kesannya kena lah pakai kan..

So, sape-sape nak order, boleh lah PM saya di no yang tertera di atas, atau isi borang order.. Harga??? Murah jeee... sebab aku sayang korang, aku bagi RM28/110 g je.. original punya..

Apa tggu lagi?? Mehlah order ya.. tinggal sikit sangat stok..first come first serve..:-)

No comments:

Post a Comment