Friday 7 June 2013

Apa Itu Jamu Susuk Dara (JSD)??



‎1) Apa itu Jamu Susuk Dara
Jawapan : Jamu Susuk Dara ialah satu JENAMA JAMU yang mmg bukan setakat menarik, bagus dan berkesan. malah tiada tandingannya. TIADA DI PASARAN LUAR. FORMULA MASIH TERKAWAL DAN MASIH RAHSIA. Jangan risau sebab tiada unsur-unsur ilmu hitam / sihir yg digunakan dalam penghasilan produk ini. Ianye jamu yang disediakan secara tradisional sahaja. Menggunakan herba semulajadi tanpa menggunakan bahan kimia / pengawet. 100% Halal dan buatan bumiputera. Dikeluarkn dari kilang bertaraf GMP. Produk ini semakin hangat diperkatakan ekoran banyak permintaan daripada pengguna baru ataupun pengguna yang telah mencuba jamu ini.

2) Apa itu Jamu Aku Dara? Jamu Susuk Pengantin pula apa? Adakah nama produk yg sama atau berlainan? 
Jawapan : Dibawah penjenamaan JAMU SUSUK DARA, terdapat pelbagai jamu keluaran JSD seperti Jamu pengantin Dara, Jamu Aku Dara, Jamu Jalinan cinta dan lain2..

Perkataan "susuk" bermaksud perlu dimasukkan ke dalam rongga. Ianya tidak melibatkan black magic ya....

3) Siapa yang boleh menggunakannya? 
Jawapan : Untuk wanita yang sudah berkahwin/ yang pernah menjalinkan hubungan kelamin, boleh menggunakan kesemua produk Jamu Susuk Dara. Manakala untuk wanita yang belum berkahwin/anak dara, anda boleh menggunakan Jamu Aku Dara, jamu jalinan cinta, fem wash, magic soap, MDHL, CLH dan Magic Powder Masker Vagina.

4) Ada Jamu Susuk Dara boleh membantu saya hamil? 
Jawapan : Dengan memaksimakan kesuburan dan membersihkan faraj, insyaAllah dengan kurniaNya peluang adalah tinggi dan anda boleh mendapatkan zuriat. Jamu Susuk Dara adalah ikhtiar yang lain Allah yang menentukan. Insyaallah

5) Produk ini ada kelulusan mana-mana?  
Jawapan : Ianye jamu yang disediakan secara tradisional. Menggunakan herba semulajadi tanpa menggunakan bahan kimia / pengawet. 100% Halal dan buatan bumiputera. Dikeluarkan dari kilang bertaraf GMP. KKM dan Halal telah dipohon dan kini sedang menunggu keputusan daripada pihak mereka. Kalau ikut prosedur, untuk kelulusan ubat yang tiada bahan kimia adalah selama 6 bulan namun menurut kakitangan KKM produk berasaskan asli dan tradisional boleh dijual dan digunakan. Doakan moga pihak sana menyegerakan prosesnya. Amin..

6) Bagaimana dengan jamu yang dimasukkan ke dalam melalui vagina? Bagaimana ianya keluar, dan adakah selamat? 
Jawapan : Untuk jamu susuk pengantin, masukkan sedalam yang jari anda boleh. jangan pula jolok pakai pembaris nak bagi dalam ya. perlu dikeluarkan pada hari ketiga , WAJIB untuk mengelakkan jangkitan dari kotoran-kotoran yang disedut oleh herba jamu itu. Memang tiada cara lain, dengan mengorek keluar menggunakan jari. Kalau tanya pada pengasas, mesti kena bebel "janganla malas sangat nak bersihkan". Jadi, rajinkan tangan untuk keluarkan semua herba dan kotoran itu. Selama 3 hari itu, tidak boleh melakukan hubungan kelamin.

7) Ada kesan sampingan tak? 
Jawapan : Seperti yang anda sedia maklum, jamu adalah panas. Jadi, kesan sampingannya ialah panas badan dan keguguran rambut. Namun ianya bergantung kepada individu itu sendiri. Kebanyakannya tidak mengalami apa-apa kesan. Sebab itu pentingnya minum air yang banyak sepanjang mengambil jamu.

8) Ada pantang larang tak? 
Jawapan: Ada. ingat, jangan minum ais, jangan minum air bergas, jangan makan benda-benda panas seperti durian dan madu. Jangan minum air kelap. Jagan minum alkohol, jangan ambil dadah. Jangan makan ubat-ubat atau jamu-jamu lain bersama Jamu Susuk Dara. Banyakkan minum air sekurang-kurangnya 4 Liter sehari.

9) Apa istimewanya Jamu Susuk Dara berbanding jenama lain? 
Jawapan : Contoh perbandingan dengan jenama lain.

jamu *** **** gold ~ ada 4 ramuan : manjakani, serapat, kacip fatimah dan rempah ratus.* semua bahan diatas adalah untuk rapat, naik nafsu dan rempah ratus senang berak.

jamu **** dara ~ ada 2 ramuan : manjakani dan rempah ratus.*rapat dan senang berak.walaupun mereka namakan senarai ramuan dengan nama saintifik, tetapi kita boleh google untuk mendapat nama bualan.

Jamu AKU DARA "SUSUK DARA BRAND" ~ ADA 8 RAMUAN: manjakani, serapat, kacip fatimah, buah kelentit, supit garam, nenas batu, bunga pakma, dan rempah ratus.* rapat, rapat, rapat, membaiki luka dari dalam, syahwat , memanaskan suhu yang berlemak boleh cair, yang berkepul boleh cair, mengecut, mengecut dan senang berak.itulah perbezaan antara jamu AKU DARA dengan jamu2 yg sedia ada, dan sudah tentu Jamu Susuk Dara akan ditambah mutunya dari segi semasa ke semasa.

10) Disebabkan jamu ini dari bahan ramuan asli dan tiada bahan pengawet, berapa lama kah jangka masa tarikh luputnya? 
Jawapan : Jangan risau, jamu ini bukannya cepat basi macam makanan, walaupun ianya tiada bahan pengawet, jamu ini boleh tahan sehingga 2 tahun. Jadi dalam masa 2 tahun pastikan anda cepat-cpat habiskan.. :)

No comments:

Post a Comment